Wie graag direct met de bedenkers en de makers aan tafel zit, zit goed bij ons. Prettige persoonlijkheden (al zeggen we het zelf) want werken met ons moet naast goed, ook gewoon leuk zijn.
18 jaar geleden besloten we onze krachten te bundelen. Jaren van samenwerking en ervaring binnen de fotografie maar ook in de vormgeving- en video-branche zijn we nu meer dan alleen een fotobureau en kunnen we totale projecten aanpakken. Ons onderscheidend vermogen zit vooral in het menselijke. We zijn met z’n tweeën. Dat maakt het persoonlijk. We kiezen voor een samenwerking waar tijd en ruimte is, altijd met volle 100% aandacht! We geven de klant een hoogwaardig product dat tot stand komt door in contact te zijn met elkaar.
Hieronder meer over ons. Daarnaast beschikken we over een groot, flexibel netwerk van ervaren specialisten.
Jij kijkt niet met je ogen. Jij kijkt met je hart. Zo gaaf. En uniek!
Vakman vanuit je ziel. Ik geniet enorm van onze samenwerking. Nog jaren spreek ik uit!
– Marc-Jan Hollenberg / founder iDDD Company
“Ik laat me graag verrassen door de situatie die ik aantref. Op locatie fotograferen is dé uitdaging voor me. Ik heb al vele kijkjes ‘in de keuken’ gehad. En per locatie is het mijn uitdaging, wat de omstandigheden ook zijn, er het allermooiste uit te halen.”
Op twaalfjarige leeftijd wist hij al wat hij wilde worden: fotograaf. Geïntrigeerd door de donkere kamer die zijn vader had op zolder en de mysterieuze aantrekkingskracht ervan. ,,Waar ik ook naar toeging, mijn camera ging mee. Het was toen al mijn belangrijkste hobby.” Op zeventienjarige leeftijd ging Sander fotografische vormgeving studeren aan de Koninklijke Academie in Den Haag en behaalde, cum laude, zijn eindexamen.
In 1994 begon Sander als zelfstandig fotograaf. Zo maakte hij toen al nieuwsfoto’s voor het ANP en Rotterdams Dagblad, schoot bedrijfsreportages voor onder meer Audi importeur Pon en fotografeerde op de filmsets. Zijn voorkeur gaat uit naar (bedrijfs)reportages, portretten op locatie en interieur fotografie. “Op locatie moet je steeds weer zoeken naar wat mogelijk is met het aanwezige licht, wat ‘het moment’ is. Ik krijg dan een piekmoment van concentratie. Fotograferen is voor mij topsport.”
TYPEREND VOOR SANDER Inlevend en enthousiast. Kale kop met een brilletje er op.
BELANGRIJK Sander zijn lijfspreuk: ‘met de insteek “superleuk en steengoed” prachtige dingen maken.’
GENIET INTENS VAN De creativiteit van z’n dochtertje, ’t speelse van zijn zoontje en ’t enthousiasme van Monique.
INSPIRATIE In de ochtenddauw een inspannende mountainbike rit door de bossen. Magazines over cultuur/ psychologie/fotografie/reizen en ook lees ik als autoliefhebber elk automagazine. Artikelen over en door ondernemende mensen. Museumbezoek en cappuccino’s.
DROOMT VAN Een autovakantie samen met Monique, richting een bergmeer, met achterin de kids en een tentje.
Afgestudeerd in de richting Interaction Design aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht (UI/UX & brand design)
“Met de klant tot de beeldkern komen van zijn of haar bedrijf of merk is elke keer weer een enerverend proces. Vervolgens meebouwen aan mooie, effectieve content, dát is wat ik het liefste doe.”
TYPEREND VOOR MONIQUE Met een vleugje humor. Wil een verschil kunnen maken. Oog voor details. Kan goed luisteren en heeft een groot inlevingsvermogen. Liefde voor en veel plezier in dat wat ze creëert.
BELANGRIJK Tijd en ruimte krijgen om tot iets moois te komen. Op een respectvolle wijze met elkaar omgaan; het gaat er niet zozeer om wat je zegt, maar om hoe je iets zegt. Werken op gelijkwaardig niveau.
INSPIRATIE Muziek maken en luisteren, wegdommelen in andere werelden en lezen, veel lezen. Op een vrije dag inspiratie opdoen bij exposities. Maar ook de zon in september, gesprekken met (haar) kinderen en verrassende ontwerpen/fotografie met groot gevoel voor eenvoud.
DROOMT VAN Een project waarin ze een bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het creëren van een fotografiereis in boekvorm. Voor een lange tijd weg met het gezin.
Stuur ons gerust een berichtje en dan nemen we contact met je op. We kijken er naar uit van je te horen!